Blog

Motto pro dnešní den

  • Jdeš-li za nízkou cenu, neváží si tě.

 

Pokud si neuvědomuješ svoji hodnotu, pokud přistoupíš na hru klienta O vysoké ceně a ne o hodnotě, které v rámci služeb/zboží od tebe dostává, stane se to, že si klient tebe, tvých služeb, tvého zboží neváží.

Neříkám, že přemrštěné a neopodstatněné vysoké ceny jsou automaticky známkou něčeho lepšího. Jde jen o to stanovit si svoji cenu, která se dá argumenty obhájit, pokud přijde na její výši řeč.

  • Značka je důležitá, ale kvalita je klíčová.

Má se tedy dát sleva? Ne, pokud jste si stanovili svoji cenu, dodržujte ji. Jednou za čas však udělejte její revizi.

Dokážete si představit, že byste přišli k Royce-Royce a začali sondovat, zda-li vám dá slevu? Na auto, na náhradní díl, na servisní služby? Mile se na vás usměje a s největší pravděpodobností taktně vyprovodí, pokud ihned nepřestanete mluvit o „šílených“ cenách. Nedávejte sem nějaké své „ale“. On stanovil cenu za svůj produkt, za své služby a my víme, že cena odpovídá všemu, co RR zastřešuje.

Neříkej, že to či ono je drahý. Řekni sám sobě pravdu: Nemám na to nebo nejsem ochoten za to zaplatit. Tečka.

Analyzuj, proč to má tu cenu. Analyzuj, proč na to nemáš. Ale to už je jiný příběh.

 

0
  Související příspěvky
  • No related posts found.

Přidat komentář