Blog

Optimalizace víry. Náboženství nebo já?

Náboženství jsou zdrojem největších lidských utrpení a válek.

Dějiny a fakta to potvrzují. A je putna, jak se to náboženství jmenuje.

Náboženství je rakovina, virus, parazit, který urputně stojí na svých dogmatech, které pak vnucuje jakoukoliv formou druhým, bez ohledu na to, zda-li se to libí či nelíbí. Toto vnucování má pouze jeden cíl – profit. Tento profit se dělí na dvě části:

  1. Profit finanční – je získáván majetek od oveček přispěvovatelů na náboženství a oveček dobyvatelů, rozšiřující teritorium náboženství
  2. Profit psychologický – slouží k ovládání svých oveček, eventuálně potencionálních

Každé náboženství se vyznačuje tím, že je prý to pravé, pouze jejich knihy a učení jsou pravdivé, pouze oni mají pravdu a ostatní se mýlí.

Náboženství a její zástupci vytváří nenávist vůči jinému na všech úrovních.

Náboženství nikdy nepřipustí, že není pravda na její straně. Náboženství nebylo a není schopno dokázat dnešními nástroji pravdu svých tvrzení. A nepochybuji o tom, že ani v budoucnu nedokáže pravdivost svých tvrzení.

Co je tedy dobrého na náboženství? Proč tolik tomu lidi propadli a propadají i v dnešní době?

Ano, na světě je utrpení, které si mi lidi děláme sami. Pokud jsme slabí jedinci, hledáme někde záchytný bod. A jedním ze záchytných bodů slabých jedinců je náboženství. Samozřejmě záchytným bodem může být i láhev chlastu, drogy atd., ale to je jiný příběh.

Náboženství je odjakživa setsakramentský byznys, který žije ze svých nesamostatných oveček. Náboženství je parazit, který ke svému životu potřebuje hostitele. Hostitel ho ale nepotřebujete. Potřebuje dítě náboženství? Ne. Ale časem mu je vnuceno. Parazit musí tedy udělat takové kroky, které ze začátku nevnímáte a pokud ano, tak vám mohou být v danou chvíli i příjemný. Po nějaké době se z hostitele a parazita stane pár. A to, když hostitel je ukolébán, že mu od parazita nic nehrozí. Hostitel začne brát přítomnost a pomalu stupňující se požadavky parazita jako normál. Takový svazek končí až smrtí hostitele. Ano, může se stát, že se hostitel zbaví parazita dříve než umře, ale hned na něj číhá jiný parazit. A nemusí být stejnýho rodu. Třeba je rodu B a hostitel v tom jede na novo, než pozná, o co jde, co je to za byznys hru.

Náboženský vir se musí postarat, aby byl pro vás příjemný, eventuálně vám ukazoval možnou cestu vašeho dalšího života. Paráda. Do detailu staletími propracovaný náboženský marketing začíná fungovat, stádo se může rozrůstat a pijavice z rodu Náboženství může vás v klidu vysávat. Náboženství může profitovat.

Že si vymýšlím? Ne. Řekl jsem, že náboženství je krutý, prozatím nekončící byznys a jako správný byznys se taky tak chová. Chce maximálně profitovat.

Abyste získali nového zákazníka, marketingově ho zpracováváte. Oslovíte ho něčím, čím upoutáte jeho pozornost, abyste mohli uzavřít obchod. Pokud klient nezareaguje pozitivně ihned, jste mu nablízku, neztrácíte ho z dohledu. A jste-li dobrý obchodník, uděláte si analýzu, proč to teď nekoupil. Dál sondujete chování klienta, abyste mu nabídli “nepostradatelné”. A když je to pak v pravou chvíli hezky zabalené a za dobrou cenu, není co řešit. Jako obchodník jste uspěli. Takhle se přece chová internetová reklama – nabízí vám na základě vašeho chování, kde a kdy jste klikli na zboží a služby, o nichž jste chtěli více informací. Klikáte na základě své poptávky a kde je poptávka je i nabídka. No a když už máte kliena, jen se o něj vhodně staráte. Staráte-li se špatně nebo vůbec, převezme ho konkurence.

Tímto příkladem si snadno dosadíte, že náboženství není něco nehmotného a fiktivního, ale že za ním stojí lidé tzv. paraziti. Putna, jmenují-li se papež, ajatoláh, rabín, poslanec, ředitel …. Dosaďte si sami do svého náboženství, ve kterém se nyní nacházíte názvy svých parazitů. Zamyslete se do hloubky na vaším svazkem.

Začnete-li se ptát sebe či zasvěcených z náboženských stánků, obcí, klanů a partiček na konkrétní věci s daným náboženstvím spojené, protože kladení otázek na neznámé je přirozené, nastává okamžitě problém. V momentě, kdy nejste za jedno, s odpovědí nesouhlasíte či s ní polemizujete a nebo dokonce trváte na vědeckém důkazu, na faktech, které by potvrdilo tvrzení anebo jim sami předkládáte vědecký důkaz o nepravdivosti jejich tvrzení.

Náboženství jsou postavená na ústním podání, které se za dobu svého vzniku x-krát změnilo. Čím déle je náboženství “na světě” tím více bereme za bernou minci jeho tvrzení, aniž bychom si uvědomili nesmyslnost tohoto svého počínání.

Víra? Víra a náboženství jsou odlišné věci. Hodně lidí si to plete a většinou je slučuje. Je zajímavé, kolik lidí tak málo věří sami v sebe, ve své rozhodnutí, ve své sny, ve svou práci, ve svou šikovnost, nadání a jedinečnost, ale bezmezně věří v náboženské bludy.

Náboženství je největší byznys v historii lidstva. Byznys, který přináší největší profit. Byznys, který se nad ničím nepozastavuje, který není kontrolovatelný, který jde přes mrtvoly.

Pokud se lidé zbaví náboženství, posune je to do vyšší dimenze, do vyššího levelu civilizační vyspělosti.

Nemám nic proti lidem jakéhokoliv náboženství. Je to jejich věc. Jsem však proti lidem zastupující náboženství jenž omezují, podrobují či zabíjí druhé.

 

  • Nejvíc věřte v sebe, i když se to někdy sere.– Jiří Heger

 

 

2
  Související příspěvky

Komentáře

  1. Ivan Šidák  Červen 2, 2017

    Vážený pane, až se setkáte s živým Ježíšem Kristem, poznáte sám, jakou cenu mají Vaše nynější názory.

    odpovědět
    • Jiří Heger  Červen 3, 2017

      Dobrý den, velmi zajímavá představa, že bych se mohl setkal s Ježíšem Kristem, představitelem nejen jednoho náboženství. Pokud by se tak stalo, určitě bych mu položil několik otázek, jejichž odpovědi by zajímaly i druhé lidi. Avšak toto setkání by nezměnilo nic na mém názoru, že náboženství jsou zdrojem největších lidských utrpení a válek.

      odpovědět

Přidat komentář